Сухий провів випробування нового літака конвертованого

118

Вже в травні компанією “Сухой” планується провести серію випробувань нового багатофункціонального вантажопасажирського літака Су-80ГП. Ця модель оснащена двома турбогвинтовими двигунами СТ7-9В, розробленими GE.

Судно здатне літати в простих і складних метеоумовах. В кабіні поміщаються 30 пасажирів. Вантажопідйомність – до 3300 кг
На сьогоднішній день побудовано два льотних зразка літака даної модифікації. Будівництво третього зразка планується завершити до кінця серпня 2006 р., четвертого – в 2007 р. Очікується, що сертифікація літака буде завершено в березні 2008 року, після чого почнеться його постачання в авіакомпанії.

Особливістю літака Су-80 ДП є її конвертованість, тобто можливість швидкого перетворення з пасажирського варіанту вантажної і навпаки.

Довжина літака становить 18,26 м, висота – 5,52 м, розмах крила (з закінченнями) – 23,17 м колія шасі – 6,3 м. Двигуни – 2хСТ7-9В (2х1750 л. с.). На Су-80 використовуються четырехлопастные повітряні гвинти діаметром 3,35 м змінюваного кроку, що забезпечують реверс тяги для скорочення довжини пробігу літака і аварійне флюгування.
Максимальна крейсерська швидкість – 470 км/год, економічна крейсерська швидкість – 410 км/год. Максимальна висота польоту 7600 м. Дальність польоту з 30 пасажирами становить 1400 км, з навантаженням (1950 кг) – 2450 км перегоночна дальність – 2700 км. Довжина розбігу – 840 м, довжина пробігу з реверсом – 460 м.

Пілотажно-навігаційне обладнання Су-80 побудовано на сучасній елементній базі з використанням супутникової навігації. Система літаководіння та індикації забезпечує прийом, обробку та візуалізацію всій пілотажної, командної та контрольної інформації за даними засобів навігації, встановлених на літаку; автоматичне або ручне управління радіотехнічними засобами; видачу сигналів про порушення роботи обладнання літака і діях екіпажу, пов’язаних з цими порушеннями.

©