Електронні листівки вже реальність

122

Робочий прототип електронної рекламної листівки був розроблений фахівцями компанії Siemens. Їм вдалося зробити інтерактивний дисплей з товщиною звичайний папір.


Електронні листівки вже реальність

З допомогою такого винаходу можна буде не тільки отримати нову порцію рекламного контенту, але і ознайомитися з іншими корисними даними. Наприклад, як каже прес-секретар Siemens Норберт Эсченбреннер (Norbert Aschenbrenner), куплений квиток на виставку покаже ті чи інші секції експонентів.

Дисплей поки ще є монохромним і може перемикатися між двома кольорами менш ніж за півсекунди. Подібна модель була представлена на виставці Plastic Electronics 2005 у Франкфурті. Проглядаючи список беруть участь у виставці компаній, користувач спостерігав місце розташування того чи іншого стенду.

За словами винахідників, електронна листівка буде більш дешевим у виготовленні, ніж так звана «електронний папір». Однак у моделі є обмеження: вона живиться від батарейки.

Принцип дії листівки заснований на використанні особливого матеріалу, складеного у вигляді сендвіча, розташованих між шарами електродів.